Brza i pouzdana - to je način na koji želite primati svoju pošiljku. I to je točno ono kako GLS želi obaviti dostavu pošiljaka u ime pošiljatelja.
U idealnom slučaju paket se dostavlja Vama osobno. Uspješnu isporuku u tom slučaju potvrđujete potpisom, i to služi kao dokaz da je dostava paketa izvršena. Neki drugi član vašeg domaćinstva također može preuzeti pošiljku u vaše ime.
GLS pita susjeda da li želi preuzeti pošiljku umjesto vas. Ako susjed ne želi preuzeti vašu pošiljku, GLS će vratiti pošiljku u skladište (distribucijski centar).
Ako pošiljka ne može biti isporučena na specificiranu adresu, tada će dostavljač ostaviti obavijest o prispijeću. Obavijest sadrži ključne podatke o paketu kao i telefonski broj GLS-a ili ime i adresu susjeda koji je eventualno preuzeo paket.
GLS će pokušati drugu dostavu pošiljke ukoliko susjed nije u mogućnosti preuzeti paket.
GLS dostavlja pošiljke od ponedjeljka do petka - u Hrvatskoj obično u roku od 24 sata, a na otocima u roku 24 - 72 sata. Međutim ovo standardno vrijeme dostave paketa nije osiguran ili zajamčen. Pošiljke se prevoze cestom, tako da prometni kolaps može dovesti do kašnjenja. Za više informacija, nazovite službu za korisnike na +385 1 2042 672
Brza i pouzdana dostava strojeva i opreme na drvenoj paleti osigurava CroEkspress. Status svoje pošiljke možete provjeriti na info broju 091 2205 002.
*** Cijenu transporta palete na Vašu adresu određuje volumen, težina i Vaša adresa. Trošak svake palete izračunava se zasebno.